Pagina's

zondag 16 oktober 2016

It's a Girl!


Dit doosje had ik op mijn blog nog niet laten zien, wel op het blog van La-La Land.
Dit is een mailing box van de Hema, ik vind ze geweldig, al drie gepimpt, (voor twee baby's en voor onze huisarts) maar de andere twee laat ik een andere keer zien. Ze zijn in no time klaar en groot genoeg om een cadeautje erin te stoppen.








I have decorated this mailing box, using some La-La Land Crafts dies and Marianne Design papers (Eline's Babies Pink).
Thank you again for stopping by and the nice comments.



7 opmerkingen:

Corrie zei

Ik vind het helemaal schattig Alina, wat een leuk idee en zo mooi gemaakt.
lieve groetjes,Corrie

Ankie vd Polder zei

Wat gaaf en wat een superleuk idee. Groetjes, Ankie

Cindy zei

Wat een gaaf idee! Supermooi is deze geworden. Groetjes, Cindy

Renate zei

Leuk om te maken, en super leuk om te geven.
Ik ben heel benieuwd naar de andere twee.

-xies- Renate.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat is dat een allerliefst doosje geworden in die zachte kleurtjes. Prachtige stansjes heb je gebruikt Alina.
Lieve groetjes Miranda

Ellen zei

Dat ziet er geweldig uit! Superleuk om met zo'n presentje op kraamvisite te komen.

yvon zei

Wat ontzettend leuk zeg, dat wordt weer een ritje Hema.
Ben idd ook erg benieuwd naar de andere 2 doosjes.

Lieve groetjes, Yvon